谁人温澜潮生

孤独症患者的部落。

Here I Am To Worship - Jeremy Camp

你的湖水会因为他而温暖

因为遇见你,温澜潮生



       《Here I Am to Worship》。今天是有点茫然不知所措的一天,不过只是一点点。

歌词:

Light of the world

世界之光

You stepped down into darkness.

祢曾踏身世间黑暗

Opened my eyes, let me see.

开我双眸今得见

Beauty that made this heart adore You

尽善之美,使我心生向往

Hope of a life spent with You

盼望一生可与祢同行

Here I am to worship

我于此地敬拜

Here I am to bow down

我于此地俯伏

Here I am to say that You're my God

我于此地宣告祢是我神

You're altogether lovely

祢是全然慷慨可亲

All together worthy,

全然配受赞意

All together wonderful to me

全然奇妙无可相比

King of all days

永在君王

Oh, so highly exalted

圣洁尊名被高举

Glorious in heaven above

荣耀满星空天际

Humbly You came

谦卑虚己

To the earth You created

降世祢所造之地

All for love's sake became poor

甘受贫寒倾注慈爱

Here I am to worship

我于此地敬拜

Here I am to bow down

我于此地俯伏

Here I am to say that You're my God

我于此地宣告祢是我神

You're altogether lovely

祢是全然慷慨可亲

All together worthy

全然配受赞意

All together wonderful to me

全然奇妙无可相比

I'll never know how much it cost

我永不知,恩典代价

To see my sin upon that cross

无法测度,救赎十架

I'll never know how much it cost

我永不知,恩典代价

To see my sin upon that cross

无法测度,救赎十架

Here I am to worship

我于此地敬拜

Here I am to bow down

我于此地俯伏

Here I am to say that You're my God

我于此地宣告祢是我神

You're altogether lovely

祢是全然慷慨可亲

All together worthy

全然配受赞意

All together wonderful to me

全然奇妙无可相比

Here I am to worship

我于此地敬拜

Here I am to bow down

我于此地俯伏

Here I am to say that You're my God

我于此地宣告祢是我神

You're altogether lovely

祢是全然慷慨可亲

You're altogether lovely

祢是全然配受赞意

You're altogether wonderful to me

祢是于我奇妙无可相比

You're wonderful to me

祢于我奇妙美丽

You're wonderful to me

祢于我奇妙美丽

You're wonderful to me...

祢于我奇妙美丽




评论

© 谁人温澜潮生 | Powered by LOFTER